/Files/images/кармазін.jpg

група 1 - карти міжнародних формул (“Формула “СУПЕР-А”, “Формула-А”, “KZ-1”, які в національних змагання в Україні не використовуються);

група 2 - карти міжнародних класів (“ІНТЕРКОНТИНЕНТАЛЬ-А”,“ІНТЕРКОНТИНЕНТАЛЬ-А-ЮНІОР”,«KF – 4», «КF – 3»,«КF – 2»,“KZ-2”);

група 3 - карти національних класів.( “ПІОНЕР-Н”,“ПІОНЕР-Н-міні”,”ПІОНЕР-Б”,“ПОПУЛЯРНИЙ-ЮНАКИ”,“ПОПУЛЯРНИЙ”,“Комет –120”),

КЛАС “ПІОНЕР-Н”

Одноциліндрові двигуни “Мотор-Січ Д-70Д” повітряного охолодження без коробки передач виробництва Запорізького заводу “Мотор - Січ”.
Робочий об’єм двигуна - 70,6 см3 ±0,1 Об’єм камери спалювання – мінімум 7,5 cм.
Хід поршня - 35,8 мм +0,06 , діаметр поршня максимальний - 50,12
Циліндр –оригінальний Мотор Січ,без доопрацювання,максимальна висота вихлопного вікна від нижньої площини циліндра – 39,0 + 0,2.
Поршневі кільця - 2 шт.,прямокутної форми ,висота 1,2 (+ - 0,1 )
Охолодження - примусове, повітряне.
Муфта - центробіжного типу.(момент срабатывания не более 5000об/мин)
Запалення - комплектації заводу-виробника; шпонка, шпоночні пази колінчатого валу та ротора запалювання оригінальні, без доопрацювання і пошкоджень.
Карбюратор - типу "ВЕНТУРІ" КМ – 17, "Tillotson-HS" з максимальним діаметром диффузора 17,7 мм, Загальна довжина пакету деталей впускного тракту від площини кріплення впускного патрубка на циліндрі до площини кріплення на карбюраторі- не більше 40 мм
Система запуску двигуна не регламентується.
Основним документом для контролю розмірів є реєстраційні карти ФКУ.
Випускна труба та коліно – згідно реєстраційної карти ФКУ.
Ведуча зірочка – 10 зубів.

КЛАС “ПІОНЕР-Н-міні”

Двигуни повинні відповідати вимогам, що передбачені для класу “Піонер-Н”. На впуску обов’язкове встановлення двох шайб, через які повинна проходити уся робоча суміш, яка поступає до циліндру: однієї дистанційної шайби з отвором діаметром не більше 20±0,5 мм та дроссельної шайби з от отвором діаметром 12 мм максимум Товщина кожної шайби не більше 2 мм і не менше 1,5мм. фаски и на діаметрі 12 мм. – заборонені.
Від площини карбюратора мусить стояти одна прокладка товщиною не більше 1 мм.,шайба з внутрішнім діаметром 20мм., одна прокладка товщиною не більше 1 мм, ще одна шайба з максимальним внутрішнім діаметром 12 мм. ,далі пакет деталей не регламентується.
Загальна довжина пакету деталей впускного тракту від карбюратора до площі кріплення впускного патрубка на циліндрі не більше 40 мм
Мінімальна вага – 85 кг.
Вік водіїв - 6 -8 років

КЛАС ”ПІОНЕР-Б”

Одноциліндрові двигуни повітряного або рідинного охолодження з коробкою передач серійного виробництва будь-якої країни, та саморобні, зареєстровані ФКУ;
Передні гальма – рекомендовано;
Коробка передач - до 4 ступенів;
Максимальний об’єм - 50 см3 ;
Карбюратор – вільний, один;
Система впуску - вільна; повітряний фільтр – вільний;
Система випуску - вільна;
Мінімальна вага - 90 кг;
Вік водіїв – 6 -13 років.

КЛАС “ПОПУЛЯРНИЙ-ЮНАКИ”

Двигуни серійного виробництва марки “ММВЗ” (Мінського мотовелозаводу), всіх модифікацій - одноциліндрові, повітряного охолодження, з коробкою передач від 3-х до 6-и ступенів, який візуально визнається як двигун родини ММВЗ.
Двигуни серійного виробництва марки “Чезет”, моделей: ЧЗ-984, - 511, - 516 - одноциліндрові, повітряного охолодження з коробкою передач;

Двигуни серійного виробництва марки “Чезет”, моделей: ЧЗ-984, - 511, - 516 - одноциліндрові, повітряного охолодження з коробкою передач;

Максимальний об’єм 125 см3:
Свічки запалювання: вільні. Корпус свічки запалювання (за виключенням електродів), закрученої в головку циліндра не повинен виступати за межі верхньої частини купола камери згоряння.
Розміри - довжина: 18.5 мм; крок: М. 14 x 1.25.

Забороняється для двигунів марки “ММВЗ”:
- золотникова система впуску горючої суміші;
- встановлювати циліндр та головку циліндра інших моделей двигунів;
- немагнітний матеріал шатуна;
- змінювати хід поршня. Максимальний діаметр циліндра 52,6 + 0,02 мм.

Забороняється для двигунів марки “Чезет”:

- встановлювати циліндр і головку інших моделей двигунів, а також саморобні:
- немагнітний матеріал шатуна:
- золотникову і клапанну систему впуску паливної суміші;
- змінювати міжцентрові відстані між колінчастим валом і валами коробки передач :
- встановлювати інші системи запалення, крім штатних та омологованих систем : "PVL", "SELETRA", " ITAL SISTEM"…

Циліндр:

- змінювати систему газорозподілу;
- змінювати кількість і взаємне розміщення впускних, перепускних і випускних каналів і вікон;
- додавати матеріал будь - яким методом зверху та із середини на зони циліндра і картера, пов'язані з процесом газообміну (впуск, перепуск, випуск) , крім гвинтів фіксації впускного алюмінієвого патрубка в циліндрі та дистанційної проставки між циліндром і картером;
- максимальний діаметр циліндра 55,8 мм. + 0,02.
Гільза циліндру повинна бути виготовлена з чавуну без будь-якого покриття робочої поверхні.
Вікна гільзи циліндру можуть бути довільної форми та розмірів, із збереженням кількості і взаємного початкового розташування впускних, перепускних і випускних вікон.
Дозволити: зварювання в зоні каналів картера та циліндра тільки у випадку ремонту (надання первинних форм та розмірів заводу-виробника), яке не призводить до зміни габаритних розмірів, форм та напрямку каналів порівняно з заводом-виробником. Ремонт свічних різьбових отворів за допомогою футорки згідно технічного малюнка № 7 додатка.
Об’’єм камери згоряння не менше 14 см.куб (включно з отвором свічки запалення).
Випускна система - вільна.
Мінімальна вага - 140 кг;
Вік водіїв - 12 - 16 років.

КЛАС “ПОПУЛЯРНИЙ”.

Двигуни повинні відповідати вимогам, що передбачені для класу “Популярний-юнаки”.
Мінімальна вага – 165 кг,
Вік водіїв - старше 15 років.

КЛАС “Комет –120”

Двигуни “Комет-120-Пантера” -тільки комплектації завода–виробника, і повинні повністю відповідати реєстраційній карті, затвердженій ФКУ.
Максимальний діаметр циліндра - 54,40 мм; об’єм камери спалювання, після відрахування об'’єму “ввертиша” (що складає 2 см3),не повинен бути меншим ніж 9,5см3, методика обміру у додатку № 5

Заборонене будь-яке доопрацювання деталей двигуна. Заміна деталей дозволена тільки на оригінальні завода-виробника.

Дозволено;

- доопрацювання циліндра згідно реєстраційній карті ФКУ;
-відновлення різьб шляхом переходу на різьби більшого діаметру;
-відновлення посадочних місць підшипників, сальників і втулок із збереженням первинних розмірів;
-зварювання та підсилення випускного патрубка та встановлення датчика температури;
-знімати сітку повітряного фільтру або замінювати її на іншого типу, та встановлення повітряного фільтру над впускними трубками; - вільна марка і тип свічки запалювання;
-вільні прокладки під головку та циліндр;

Шасі повинні відповідати вимогам до безкоробочних класів національної реєстрації ФКУ.
Передні гальма – заборонено.
Мінімальна вага - 160 кг.
Вік водіїв – старше 15 років.

Кiлькiсть переглядiв: 158

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

тел. (04644) 2-17-57

Дата останньої зміни 04 Червня 2018

Фотогалерея